event
Συχνές Ερωτήσεις

Δε χρειάζεται εγγραφή για να εισέλθει ο χρήστης καθώς η είσοδος γίνεται με τα διαπιστευτήρια του TAXISNET

Υπάρχει η δυνατότητα προβολής και άλλων λογαριασμών εφόσον απευθυνθείτε στα γραφεία του Δήμου Βόλου ώστε να ακολουθήσετε τη διαδικασία εξουσιοδότησης του αντίκλητου

Υπάρχουν 2 λόγοι που δεν επιτρέπουν τη σύνδεση στην πλατφόρμα. Είτε το ΑΦΜ του πολίτη δεν έχει δηλωθεί στο αρχείο του Δήμου Βόλου είτε υπάρχει σε πολλαπλές εγγραφές.

Ο πολίτης πρέπει να επικοινωνήσει με τον Δήμο Βόλου ώστε βάσει του ΑΦΜ να γίνει η ταυτοποίηση των στοιχείων. Μόλις ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση η είσοδος στην πλατφόρμα θα είναι εφικτή.

Η αποστολή για την ενημέρωση του λογαριασμού στο e-mail είναι μια πολύ απλή διαδικασία.

Από την πλατφόρμα e-govpay στο μενού ΠΡΟΦΙΛ -> ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ δηλώνει ο πολίτης στο αντίστοιχο πεδίο το λογαριασμό e-mail του και με την ενημέρωση ολοκληρώνεται η αποθήκευση. Από την επόμενη έκδοση λογαριασμού θα λαμβάνει ενημερωτικό mail με τα στοιχεία του λογαριασμού του.

Για την εκτύπωση του λογαριασμού θα πρέπει να εισέλθει στην πλατφόρμα e-govpay.

Εάν ο πολίτης επιθυμεί να λαμβάνει μόνο ηλεκτρονικά το λογαριασμό του πρέπει να επικοινωνήσει με τον Δήμο Βόλου

Η πλατφόρμα e-govpay δίνει τη δυνατότητα πληρωμής με e-pos.

Από το μενού λογαριασμοί με την επιλογή «ΠΛΗΡΩΜΗ» δηλώνει ο πολίτης το ποσό που θέλει να πληρώσει και δηλώνει τα στοιχεία της κάρτας του ώστε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

Στο μενού «ΠΛΗΡΩΜΕΣ» μπορεί άμεσα να δει τη συναλλαγή που έχει κάνει και να εκτυπώσει την Απόδειξη πληρωμής